Politikai árvák gyűjtőhelye

Politikai árvák gyűjtőhelye

Ki szeretné leváltani a Fideszt?

2016. április 29. - Politikai árva

Hogy az ellenzék nem, az tuti.

Az ellenzék olyan, mint egyszeri ember a teniszlabda adogatógép előtt állva, aki hiába kapja sorban a labdákat, vagy a pofájába csapódnak, vagy ahelyett, hogy leütné őket, hagyja, hogy elguruljanak mellette. Megy persze az okoskodás, egy-egy erőtlen, semmitmondó nyilatkozat megjelenik ugyan, de ellenzéki politikusaink úgy tesznek, mintha nem ismernék a politika természetét: akkor van éle egy-egy ügynek, akkor jut el a köztudatba, ha minél többször elmondják azt. Ha addig visznek egy témát, amíg abból a lehető legtöbbet ki nem hozzák.

De nem, az ellenzék nem tesz ilyet. Eldiskurálnak politikai műsorokban, megjelennek transzparenssel, teletöltik a Facebook oldalukat mindenféle sallanggal, de nem történik semmi.

Releváns válasz lenne, hogy tehetségtelenek. Középszerű politikusok, akik egyéb szakmai képzettség nélkül jobb híján a politikai pályát választották maguknak. Mivel nincs a zsigereikben sem karizma, sem politikai tudás, a szimbolikus akciókon kívül nem futja tőlük többre. Nincs bennük kreativitás, képtelenek haladni az újkori trendek mentén.

Aztán lehetnek megélhetési politikusok. Köszönik szépen, de ők nem azért mennek a parlamentbe, bizottságokba és egyéb szakmai testületekbe, hogy szívrohamot kockáztassanak egy-egy politikai akcióval, ők csupán a családjukat szeretnék eltartani, mint mindenki más, aki nem politikus. Nem akarnak konfrontálódni, sem különösebben megdolgozni azért a pénzért, amiért tulajdonképpen fizetjük őket. Puffogtatják a szokásos unalmas szólamokat, saját maguk elalszanak saját maguktól, miközben éppen azt nem tudják beteljesíteni, ami a feladatuk lenne.

Egyre többször felmerül ilyenkor az emberben a gyanú, hogy mi, az istenadta nép, valójában egy tökéletesen megkoreografált színjáték nézői vagy éppen áldozatai vagyunk. Azt ugye tudjuk már egy ideje, hogy mifelénk, mint ahogy ez a világ többi országára is igaz, a politikai pártok nem feltétlenül ideológiai vonalak mentén szerveződnek. Azt viszont csak sejti az állampolgár, aki nem lát bele a lapokba, hogy az ellenzéki semmittevés egyenes arányban áll azzal, hogy a háttérben valójában az ellenzék kiegyezett a mindenkori politikai elittel, és mindenkinek garantálva van a maga jóléte, amely nem sarkallja különösebb cselekvésre. Mi még hajlamosak vagyunk elhinni, hogy a felek ellenfelek, pedig valójában tettestársak.

A Fidesz az államberendezkedés szempontjából a maga képére formálta az államgépezetet. Ez egy tény. De tényleg csupán ezért ennyire töketlen az ellenzék? Vagy esetleg abban gondolkodnak, már csak azért sem szeretnék megerőltetni magukat, nehogy visszaszálljon rájuk a Fidesz negatív öröksége? Mennyire tekinthető államférfinek egy olyan politikus, aki ebben a tudatban nem hajlandó cselekedni azokért az állampolgárokért, akik őt a fizetéséhez juttatták?

Akárhogy is van, nem hiszek abban, hogy az ellenzék komolyan is elgondolkodott a kormányváltáson. Abban hiszek, hogy az állandóság fenntartása itt mindenkinek az érdeke, és az a cirkusz, amit mi látunk, az csupán a nettó hülyének nézésre elegendő. Kormányzati és ellenzéki oldalon egyaránt. 

Kedves hölgyek és urak, ti, akik politikusnak nevezitek magatokat! Ti nem vagytok azok. Lusta, megélhetési átlagemberek vagytok, akiknek annyira fontos az országotok, mint Matolcsy Györgynek az átláthatóság. Ti, a Fidesszel karöltve felelősek vagytok azért, hogy ez az ország ilyen morális állapotban van. Mint ahogy mi is, mert hagyjuk, hogy tendenciózusan ledumáljátok, majd lelopjátok a fejünk felül az eget. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://politikaiarva.blog.hu/api/trackback/id/tr878663650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.04.29. 23:09:15

Megszólítva érzem magunkat: mi csináljuk is, de a nyilvánosság nem a fősodron kívüli pártoknak kedvez. Jelentkezzen hát, aki mégis aktívabb lenne!
pkp.hu

dunántúli gyerek 2016.04.29. 23:33:17

Nincs egyeelőre komolyan vehető ellenzék. A Jobbik az útját keresi, Az MSZP és a hozzá köthető kispártok meg rosszabban kormányoztak mint a fidesz. Gyurcsányi meg ott van vásári bolondnak.

Tiborpapa 2016.04.30. 00:18:50

@dunántúli gyerek: Már bocsánat, de a Fidesznél eddig nem volt rosszabb. Aki nem így látja, az vak és süket, hogy a többiről ne is beszéljünk.
A Fidesz nem kormányoz, csak eljátssza azt. Folyamatosan hazudik, hazudik, hazudik, hazudik, hazudik, hazudik... és közben lop, csal. Gazemberek mind. Simán le lehet váltani őket. Nem kell rájuk szavazni és kész. Persze..., ha senki nem szavaz rájuk, akkor is kétharmaduk lesz. Szemrebbenés nélkül.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.04.30. 00:24:32

Ó persze, amikor még a szocikra, meg a a kádári nosztalgiára szavaztak , akkor még "bölcs és megfontolt választópolgárok voltak", ugye?
Orbán megtanulta a leckét ,ezért veri el a pofátokat állandóan..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.04.30. 00:26:53

@Tiborpapa: A legutóbbi választáson kb. 1 millió szavazattal kaptak többet LISTÁN, mint a "Kormányváltás" nevű baloldali formáció.
No comment..A tények makacs dolgok..

Afrika steht an der Elbe 2016.04.30. 00:38:35

Lesz itt még libsi-Jobbik közös lista. De az is kevés lesz. Megbuktatok, mint Rottenbiller.

rasztaszív 2016.04.30. 01:17:17

a megoldás:évenkénti választások,1%-os bejutási küszöb.

gigabursch 2016.04.30. 03:01:58

Nagyjából az emberek fele totális érdektelenséggel van eziránt az idiokrácia nevű ökörséghalmazzal szemben.
Azaz nem kíván véleményt nyivánítani.

Ha rajtam múlna, kb. úgy csinálnám, hogy az országgyűlésben/helyi testületben annyi üres széknek kell maradnia, ahányan arányaiban nem szavaztak.

Na innen kell az összes képviselői hely arányában a képviseleti többségnek teljesülnie.

Szép kihívás lenne.

tomeck 2016.04.30. 04:10:53

@rasztaszív: ne szíííjjá ennyit! A kábszi rossz!

buddha 2016.04.30. 04:55:29

Tegyük hozzà,a média nagy része a fidesz kezében van,igy nehéz..

czjanos 2016.04.30. 05:59:34

Nézzük most az "ellenzék" két pártját:
1. LMP: 6 éve, hirtelen jött aláírásokkal bekerült a Parlamentbe, azóta, mint a libikóka, billeg 4-6 % között. Esély sincs rá, hogy innen felfelé jelentősen elmozduljon (főleg, amíg Schiffer vezeti a pártot). Néha jól beolvasnak mindenkinek, aztán mennek a pénztárhoz. Na, van azért kivétel, pl. Hadházy és talán Szél lenne, ha kilépne Schiffer árnyékából.
2. Dk. Az MSZP megsavanyodott tortájából kivettek egy szeletet, ami még menthetőnek tűnt. Gyurcsány azt a célt tűzte maga elé, hogy 2014-re stabil középpárttá erősödjenek. Kevés híján elérte ezt a célt, de az a "kevés" nagyon hiányzik egy választási leltárnál. A DK is libikóka, de valamivel magasabb az állványa: 9-10 % között billeg. Ami ahhoz elég, hogy a párt tartósan megmaradjon, de közelébe sem kerül a kormányváltó mértékhez. 2014.ben még frakciót sem sikerült alakítaniuk.
Schiffer és Gyurcsány ezt nem látják be? Az kizárt, mert mind a kettő igen jó képességű, okos ember. Talán egy új szemüvegre volna szükségük, amivel messzebbre is ellátnának.
Valaki megkérdezhetné, hogy miért nem említem az MSZP-t? Nos, azért, mert az a torta még most is savanykás. Pedig azt szeretném, ha készülne egy új, szép, kerek torta. Hiányzik azonban a cukrász, aki ezt elkészítené.

gigabursch 2016.04.30. 06:45:46

@czjanos:
Nehéz észrevenni, hogy Schifferék úgy kívánják ElQróékat, mint mókus az erdőtüzet.

Ha valaminek lesz realitása az a piros-fehér meg a zöld.
Tessék csak szépen megnézni, hogy mutyiügyben, földügyben, környezetvédelemben mennyire egy követ fújnak.

Van pár dolog, amiben nem értenek egyet, de azért az napi szarrágáson kívül nem sokat jelent.

Mindkét párt önálló és független gazdálkodást akar.

nick papagiorgo 2016.04.30. 06:55:42

Azzal kellene kezdeni, hogy mondjuk bárki, aki nyerni akar egy választáson, csinál egy programot, és azzal kampányol, megszólítja az embereket, toboroz, stb.
Félreértések elkerülése végett (merthogy X pártnak van progamja stb): az, hogy "mi nem lopunk", az nem program. Az, hogy "mi majd visszacsináljuk" az sem program. Az, hogy mindenkinek jár ingyen közlekedés/ingyensör stb, az sem program (legalábis addig nem, amíg nem látszik , hogy ezeket miből fedezné).
Tisztelet a kivételnek, de a pártoknak vagy nincs is programjuk, ami mellé felehetne sorakozni, vagy hülyeségeket tartalmaz. Vagy ha mégis van, akkor erősen titkolják.Inkbb annyit csinálnak, hogy a Fidesz "programjára" reagálnak, és ekézik, hogy mekkora hülyeség (még akkor is, ha az eseleg jó elemeket is tartalmaz). Az "ellenzéki lt" manapság azt jlenti, hogy ki tudja jobban ekézni a Fideszt, ugyanakkor nagyob baromságokat ígérni a választóknak, amit még saját maguk se hisznek el.
De ha nincs program, akkor mi alapján tudja a T. választó az egyik pártot megkülönböztetni a másiktól? Miért szavazzak én erre és nem arra? Inkább nem szavazok egyikre se.
Hát ez a nagy gond.

lavór 2016.04.30. 07:27:18

A politikai körforgáshoz - vagy nevezzük nevén: trágyaforgatáshoz - a keményen dolgozó választópolgár nagymértékben asszisztál. Olyanokat választ meg vezetőinek, akik már többször bizonyították, hogy hazudnak, szétlopják a közvagyont... A választópolgárok hathatós segítsége nélkül ezek az emberek már rég börtönben ülnének, a politizálástól és a közpénzekhez való hozzáféréstől halálukig elzárva.
Az ok lehet teljesen egyszerű is, a választók pont olyan hazugok, tolvajok a maguk szintjein, mint az ország vezetői.

A szokásos etetés: "nincs alternatíva, nincs program" csak ámítgatás. A Fidesznek sincs, nem is volt programja. Tolvajt meg nem kell lasszóval fogni, bármelyiket a bársonyszékbe lehet ültetni... :D

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 07:31:30

Minek leváltani a bizonyított jót a bizonyított rosszra?

Majd ha lesz jobb a Fidesznél, akkor váltsuk le!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 07:34:08

@Tiborpapa:

Ha a ballibák kaptak volna annyi szavazatot, mint a Fidesz, most nekik lenne kétharmaduk. Csak az emberek nem akarnak balliba kormányzást. Ennyi az egész.

nick papagiorgo 2016.04.30. 07:38:49

@lavór: azért az erős szerintem, hogy választók azért választanak hazugokat és tolvajokat, mert maguk is azok.
A választók nem tolvajokat szeretnének, csak az a helyzet, hogy olyanok között lehet választani, akik a múltban loptak, jelenleg lopnak, vagy a jövőben fognak lopni (az, aki azt állítja magáról, hogy "én nem fogok lopni", az lopja majd a legnagyobbat).
Korrupció tekintetében a pártok között (nem csak Magyarországon, külföldön se)nincs különbség, mert mindegyik az összes pénzt el szeretné tenni. Max annyi a különbség, hogy ebben melyik mennyire ügyes ill. pofátlan.
Tehát ezt a korrupciós pattogást félre lehetne tenni (főleg azok szájából hiteltelen ez, akikről tudjuk, hogy maguk is mennyit loptak a múltban).
Ha visont ezt félretesszük, akkoraz ellenzéknek nincs olyan témája, amivel meg tudná szorongati a Fideszt - ha van, azt is elcseszi. Itt van ez a boltbezárásos ügy, a Fidesz meghátrált, de az MSZP nem nyugszik, ahelyett, hogy ünnepeltetné magát, a "kérem vissza a csontomat" elv alapján tovább gyűjtik az aláírásokat, ami a balfaszság minősített esete. Ilyenkor merül fel az emberben, hogy egyáltalán le akarják-e váltani a Fideszt.

röf 2016.04.30. 07:43:25

Ki szeretné leváltani?
Aki újra eladná, amit a Fidesz visszavásárolt, aki újra fölvenne x milliárdot az IMF-től, aki újra föltolná az alapkamatot 10%-ra, akinek mindig megmondják valahonnan valakik hogy mit kell csinálni.
Ja, meg a buzik.

lavór 2016.04.30. 07:44:13

@nick papagiorgo:

A magyar politikai előélet alapján az MSZP pont a trágyaforgatást akarja életben tartani.
Elvannak ők a "vetésforgóval".
Korrupció valóban mindenhol előfordul, de a következményeket is vállalják, itt gyakorlatilag bármi megtehető következmények nélkül. Egymaréknyi ember a törvények felett áll.

megamedve 2016.04.30. 08:19:12

Nagyjából jó az írás, a fütyisz legnagyobb esélye az, hogy nincs karizmatikus alternatíva velük szemben.
Az "ellenzék", azt hiszi, hogy ebben az országban mindenkinek egyértelmű, hogy mekkora g..i orbán, és sleppje. Csakhogy nem az. A tömeg tömegben buta, és benyalnak mindent. Aki meg érti, az meg xarik rá. Normális esetben már százezres tömegnek kellene azt ordítania, hogy matolcsyt darálják le a fő dakotával együtt, de itt nem történik semmi. Mindenki éli a kis tyúkxaros életét, s nem érdekli semmi. Szétlopják az országot? Piha! Matolcsy mesterségesen tartja magasan a forint árfolyamát, hogy jó legyen a bérmunkáztató multiknak, meg persze magának (azt az árfolyamnyereséget tapsolja el az MNB, amit majd egyszer az adófizetőknek kell majd befizetni, ha esetleg a forint erősödne), Lófasz! A devizahitelesekkel a fütyisz baxott ki a legjobban, mikor a 180-as frankból 270-est csinált. Érdekelt valakit? Ugyan! És sorolhatnám a végtelenségig most már az elmúlthatév termését. Ha a népet nem érdekli, akkor majd pont a politikusainkat fogja, ugye? Pfff.

vakapad 2016.04.30. 08:20:15

Na, még egy Orbán propagandista. De már olyan mindegy.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.04.30. 08:25:56

@nick papagiorgo: egyetértek.
Ezért is marad a Fidesz.
Inkább ők, mint a többi idióta.

jolankovacs 2016.04.30. 08:34:51

Normális ember valószínűleg nem akarja leváltani a fideszt.
No nem azért, mert olyan jó volna, hanem azért, ami egy új kormány nyakába szakadna.
Az ország vagyona, a termelőeszközök és a média a fidesz tulajdonában, minden előkészítve, hogy az "utódot" azonnal lehetetlen helyzetbe lehessen hozni, lejáratni, megbuktatni, bármily jószándékú is lenne.
Ezt az öngyilkosságot nem akarja senki felvállalni és valójában nem is látszik, aki ezt egyáltalán tervezné.
Ráadásul az egész pol.elit nagyon vigyáz rá, hogy nehogy valaki kívülről bekerüljön köreikbe, mert az megzavarná ezt az összekacsintós, egymást röhögve cikiző bagázst.
Jól látszik az országon és az itt kommentelők hadán, hogy a hatalom érdeke a két pólusra szakítás, annak erőltetése. Nem szabad, hogy másra is gondoljon a nép.
Mi is lenne, ha egy kívülről jött rátermett normális átlagember szóhoz jutna és megszólítaná az országot, esetleg rendbehozná nemzetközi kapcsolatainkat, ne adj Isten megfordulna fejében egy valós elszámoltatás? Kitörne a pánik. Ráadásul valószínűleg a passzív szavazók egy emberként mellé álnának. Ez ellen kell most küzdeniük, amíg lehet.
Szerintem egyetlen ország pol.eltje sem örült annyira a migrációnak pl. mint a miénk. Oldalaktól függetlenül. Az a jó, ha van külső ellenség, azzal foglalkozik a bamba nép.
Sajnos ez az állapot sokáig fenntartható, de minél később lesz vége, annál véresebb lesz.
Ezt ők is tudják, de bíznak benne, hogy ők és családjuk lesz a kivétel.
Van is miben bízzanak, pl. Romániában is csak a géniuszt végezték ki, a tobbi élve maradt......

dunántúli gyerek 2016.04.30. 08:56:16

@Tiborpapa: Baromság. Nulla esélye van 2018ban olyan kormánynak, amiben a ballib is részt vesz.

Zoltán Lukács 2016.04.30. 09:00:29

"... ellenzéki politikusaink úgy tesznek, mintha nem ismernék a politika természetét: akkor van éle egy-egy ügynek, akkor jut el a köztudatba, ha minél többször elmondják azt. Ha addig visznek egy témát, amíg abból a lehető legtöbbet ki nem hozzák." Nagy hiba leegyszerűsíteni a politikát a kommunikációra illetve az "üzenetek" mantrázására. Az ellenzéki pártok nem itt veszítenek, mert bár itt erőteljes hátrányuk van ( a médianyilvánossághoz való hozzáférési lehetőségekben), de nem ez a meghatározó. A meghatározó az, hogy az ellenzéki pártok majmolják a fityesz autoriter szervezeti rendszerét és "hazudjunk akkorát, hogy elhiggyék" politikáját. Ezzel pedig az ellenzéki törzsközönség nyuagatos, polgárias (és létszámban meghatározó) részénél semmire nem mennek. Hatékony, demokratikus pártszervezetekre, fair belső versenyre és hatékony szelekcióra lenne szükség az autoriter hagyományok követése helyett.

dunántúli gyerek 2016.04.30. 09:10:54

Alapvető a különbség a ballib és a fidesz korrupció között.
A fidesz klientúrát épít, többnyire törvényesen és korrupt módon, azaz a munkákat fidesz-hü vállalkozóknak adja, persze túlszámlázva. Ez a nyigati liberális demokrácia egyetlen müködési módja. Ezen kívül médiát épít a saját részére. Ezen kívül adócsökkentésel köti magához a családokat.

A szociknak nem volt ilyen gondjuk, hiszen 90ben örökölték a teljes médiát, és messze a legnagyobb pártvagyont. Ráadásul semmit sem kellett tanulniuk, hiszen a szovjet kézivezérlés után egy az egyben átmentek nyugati kézivezérlésre. Nem építettek klientúrát hanem személyükben korrupálódtak a termelőeszközök és piacok nyugati kézre játszásában....de klientúrát nem építettek, legfeljebb a nyugati kolonista liberális sajtó van velük a mai napig.

NIncs belföldi tömegbázis, se a gazdagok, se a középosztály körében. Legfeljebb a protestszavazókból tudnak kihasítani egy részt, de ezeken is már osztozni kell 4 másik párttal.

Szerintük van Mo-n 5 millió szegény, de nekik az 1 millió szavazót is nehéz összehozni. Akkor mi van itt?

dunántúli gyerek 2016.04.30. 09:13:45

@Zoltán Lukács: Az a jó, ha 1000x mantrázzák el hogy ződ dosszié. 2018ban is sok ilyen ügy kell hogy nagyot nyerjen a fidesz.

nu pagagyí 2016.04.30. 09:35:25

Egy diktatúrát nem lehet a saját szabályai szerint leváltani. Ez a tanulsága az ellenzék impotenciájának. De előbbi egy súlyosabb súlyosabb probléma tünete. Olyan, hogy "magyar nemzet" nincs. A nemzet egy polgári fogalom, amit itt nemzetnek hívnak az egy feudális képződmény hűbérurakkal és jogfosztott jobbágyokkal. Majd, ha öntudatra ébred nép és megmutatja, hogy a hatalom az övé, megmutatja hol a helye a választott képviselőnek és mi vár arra, aki egyeduralomra törekszik, majd akkor beszélhetünk nemzetről. Addig is további jó szócséplést.

nu pagagyí 2016.04.30. 09:44:34

@dunántúli gyerek: Nálunk nincs középosztály, hiányoznak a szuverén emberek. A kegyelmes úr által odavetett mócsingon csámcsogó csillogó szemű vagy szimplán fajankók gyülekezete az ún. középosztály. Üdítő kivétel a cinikus seggfej, az olyanok, mint te.

Trackers 2016.04.30. 09:46:25

Az ellenzékből nem a napi parasztvakítás hiányzik, meg a vég nélküli ügy mantrázás.
Ha valami akkor ez az egy biztosan megvan bennük.

A probléma az, hogy az alternatíva mindenben szarabb mint a jelenleg kormányzó Fidesz.
Leszámítva a lopsát.
Gazdasági mutatókban az EU legszarabbjai voltunk alattuk, és 2002-ben a Szlovákok elötti pozícióból a Görögkkel egyszintre züllesztették az országot.
Ez EU statisztikákban (államadósság, munkanélküliség, infláció, ...) végig a legszarabbak között voltunk.
Most meg nem vagyunk ott.

Lehetne jobban csinálni, lehetne sokkal kevesebbet is lopni, de az biztos nem az elkúrók révén valósul meg.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 09:47:40

@nu pagagyí:

Egy diktatúrát valóban nem lehet leváltani saját szabályai szerint. Pont ez jelzi, hogy Mo-on nincs diktatúra.

nu pagagyí 2016.04.30. 09:51:12

@BircaHang Média szerkesztősége: Putyint is le lehetne váltani, ha egy másik jelölt, aki még nem ül börtönben és életben van, több szavazatot kapna.

Trackers 2016.04.30. 09:51:12

@dunántúli gyerek:

A szocik aprópénzért (pár száz milla) kiárusították az országot.
Privatizáció, Külföldi érdekeltségek nyertek minden tendert, PP-s programok tucatjau, Alstom szerződések, Strabag, ...
CSerébe pár száz milla visszacsorgott, Medgyessynek, Hagyónak, Gyurcsánynak, meg a többieknek...
Miközben több száz milliárd kifolyt a kezükből külföldre.

A Fidesz a klientúrájával végezteteti el a munkát cirka ugyanannyiért, mint az elötte a külföldi érdekeltségek végezték.
A különbség óriási.
Itthon marad a pénz, itt adózik, itt teremt belőle munkahelyeket, és hazai érdekeltségek gyarapodnak.

A különbség óriási.
Ettől már csak az lenne jobb, ha hazai vállalkozásoknak juttatnák ugyanúgy, de nem csak a kiválsztottaknak, hanem valóban nyilt, és valóban egyenlő esélyekkel induló közbeszerzésekkel.

A ballib ellenzék nem erre készül, hanem az ország maradék erőforráainak az eladására, kirablasára, mert ehez értenek.

nu pagagyí 2016.04.30. 09:54:50

@BircaHang Média szerkesztősége: Lemaradtam valamiről? Azt hittem még mindig Orbán a teljhatalmú diktátor. De most megnyugtattál.

nu pagagyí 2016.04.30. 10:02:04

@Trackers: Nem vagyunk ott, valóban. A szlovákok távolodnak (nem hátra) és azóta a balti országok és Lengyelország is beelőzött. Van még néhány pozíció a kieső helyig, asszem a horvátok, románok és a bolgárok még mögöttünk vannak, de nem sokáig. Sürgősen bővíteni kell ez EU-t néhány csóringerrel, mert még a végén megbukik a sikerpropaganda a tények súlya alatt. Persze az is igaz, van már gyakorlatunk a saját magunknak való hazudozásban. Igény van rá, ha már más nincs.

dunántúli gyerek 2016.04.30. 10:03:15

@nu pagagyí: Van nálunk középosztály. Nincsenek sokan, sosem voltak sokan a kapitalista fejlődés megkésettsége miatt. Ezek jelenleg 100%-ban fidesz szavazók az SZJA változás óta.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 10:07:54

@nu pagagyí:

Ha az emberek X pártra szavaznak 60 %-ban, nehéz leváktani X pártot. De minek is kellene ezt tenni?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 10:09:34

@nu pagagyí:

Orbán mitől lenne diktátor? A diktátor szó nem azt jelenti, hogy "nekem nem tetsző politikus", csak szólok.

nu pagagyí 2016.04.30. 10:13:13

@dunántúli gyerek: A magyar középosztály minőségére elég egy példa, kb. olyanok, mint a szülei pénzéből élő Szíjjártó.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.30. 10:18:14

@dunántúli gyerek: de jó hogy így megmondod, hogy én fidesz szavazó vagyok, meg a barátaim is. Nem is tudtuk magunkról. De ti "elvtársak" mindig is jól megmondtátok mi van :D

nu pagagyí 2016.04.30. 10:19:05

@BircaHang Média szerkesztősége: Az X párta csak 40% szavazott (az összes szavazásra jogosultat nézve még 30 se nagyon) és nem lehet leváltani. A következő választáson talán elég lesz 20% is, hogy folytatódjon a diktatúra, vagy törvényt módosítanak, vagy szimplán csalnak és a 20%-ból csinálnak 40-et. Hivatalokat és erőszakszervezeteket vezető párttagok ellenőrzik a pártot, az eredmény garantált.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.30. 10:20:33

@nu pagagyí: szíjgyártó már inkább nagytőkéshez tartozik, elvégre több százmillás bevallott vagyona van, és több milliárdos nem bevallott "családi összefogás".

nu pagagyí 2016.04.30. 10:22:01

@BircaHang Média szerkesztősége: Diktátor az, aki mindenre csak egy választást hagy meg, a sajátját. Egy bolsevista típusú diktatúra van nálunk, ahol a vezér úr ízlése az irányadó a társadalmi élet minden területén, legyen az kultúra, tankönyv, tudomány, szórakozás.

nu pagagyí 2016.04.30. 10:24:00

@fidesz maszop dk egykutya: Hogy tolvaj, azt tudjuk, de papíron még a saját "lakását" sem bírta megvenni. Olyan, mint Orbán, vagyontalan, csak hát a családja kitartja.

kis864 2016.04.30. 10:34:28

Én szeretném leváltani!
I. Sándor leendő első magyar király még 1. viktor előtt.
Természetesen a korona őrtől is kérem a koronát a tükröm elé a várba.
Esküszöm, rajtam kívül senki sem lophat!
Sem az Én vagy uniós vagyonból, mert minden az enyém az Én országomban.
Aki megpróbálja azt felkoncoltatom.
Az országház négy égtájára kiakasztom őket darabokban.
Utána a parlament épületét lebontatom, vele együtt a demokráciát is.

Kismedve/bocs/ az első éjszaka joga már nem aktuális.

Andy73 2016.04.30. 11:00:54

Több konkrétum kellene egy ilyen irományba a rinyáláson túl.
A baloldali ellenzék már kormányon is rémesen gyenge volt, csak elkúrta a dolgokat. Akkor miért lenne jobb ellenzékben?
A jobboldali ellenzék egyelőre szintén gyengébb a kormánypártoknál. Kérdés, hogy a blogger őket szeretné-e erősebbnek látni.

Tiborpapa 2016.04.30. 11:45:32

@A megvalósult amerikai ólom..: A Fidesz által megvezetett 1,5 millió ember tehet arról, hogy ebben az országban bűnözők uralkodhatnak. Tény.
Szar ügy, de másfél millió légy nem tévedhet. Ugye.

Buchhalter 2016.04.30. 11:53:14

Két Farkú Kutyapárt!Ha indulnak ,rájuk szavazok.Szerintem nem leszek egyedül.De röhögnék ha simán elérnék a parlament küszöböt!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 11:56:39

@nu pagagyí:

Ilyen a magyar választási rendszer 1990 óta, sőt minden választási rendszer ilyen, melyben vannak egyéni képvislepk.

Ha ugyanezt az arányt a a ballibák érték volna el, nekk lenne kérharmadjuk.

Azaz egy szó se igaz abból, amit állítasz.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.04.30. 12:02:22

@nu pagagyí:

A demokrácia lényege: a megválasztott vezető valósítja meg elképzeléseit, s nem az ellenzék.

nick papagiorgo 2016.04.30. 12:53:44

@nu pagagyí:
roppant népszerű azt mondogatni, hogy azért vesztettünk, mert ilyen a választási rendszer. Ezt sokan, sokszor teszik is (általában a vesztesek).
Ezzel szemben a tény az, hogy ha az emberek (a nép) le akar váltani valakit, akkor le is váltja. Olyan törvények még nincsenek, hogy "az ellenem leadott szavazatok csak felet érnek".
Persze, lehet azon pampogni, hogy az emberek csak 30-40 %-a szavazott rájuk. Hát igen, de a T. ellenzékre meg még kevesebb, ennyi erővel mit keresnek itt egyáltalán. Ez van, ezt hívják ún. "demokráciának". Ha tízmillióból csak kettő ember szavaz, akkor az a kettő fogja megmondani a többi tízmilliónak, hogy mi lesz.
Nem azon kellene rugózni, hogy milyen kevesen szavaztak a Fideszre (és mégis hatalmon van), hanem azon, hogy akik nem szavaznak - na azokat hogyan kellene megszólítani, hogy elmenjenek szavazni, ráadásul "ránk". A többi csak szimpla nyafogás.

kvadrillio 2016.04.30. 12:56:02

SONDERKOMMANDÓS ZSIDÓ MESÉK A MÚLTBÓL..., MAI FEL....NŐTTEKNEK !!!!!
„A Sonderkommando túlélői közül egy sem lett öngyilkos”

Írta: Gadó János - 2016-04-28 Rovat: Történelem

Schiller-Szombat_banner-02_700x100px_Corsa_20160223

Interjú Gideon Greif izraeli történésszel, a Könnyek nélkül sírtunk című, a Sonderkommandókról írt könyv szerzőjével.

A Sonderkommando túlélői közül hányan alapítottak családot a háború után?

Én csak az általam meginterjúvolt 31 ember sorsát ismerem pontosan: közülük harmincnak volt családja.

Ez hihetetlen. És vajon ezeknek az embereknek a múltja milyen hatással volt a családjukra?

Nos, én történész vagyok, nem pszichológus, így csak amatőr meglátásaimra támaszkodhatok. De úgy látom, a gyerekek ezt megszenvedték. Gyakran boldogtalannak láttam őket – ez az én nagyon amatőr pszichológusi meglátásom. Azt hiszem, a múlt örökségét a következő nemzedékek tovább hurcolják magukkal. Annak ellenére, hogy ezek a túlélők általában nem mondták el a családjuknak, mi történt velük a háború alatt. Csak azok beszéltek, akik valamilyen háborús bűnös perében tanúskodtak. A többség csak akkor szólalt meg, amikor anyaggyűjtő munkám során felkerestem őket. Akkor készségesen elmondták mindazt, amit tudtak, és gyakran a családjuk is ekkor tudta meg, hogy mi történt velük. Amikor a könyv megjelent, akkor már nem lehetett tovább eltitkolni.

Pedig nyilatkozhattak volna név nélkül is…

De ilyen nem történt, egyszer sem.

...NEMTOM.....A SZÍRIAI GYILKOSSÁGOK ÁLDOZATAINAK GYEREKEIK IS BOLDOGTALANOK VAJON ? ÉS ŐK IS TOVÁBBHURCOLJÁK EZEKET A SZÖRNYŰSÉGEKET ? ÉS A PALESZTIN KONCENTRÁCIÓS TÁBOROKBAN SENYVEDŐK, AKIK ALAGUTAKAT ÁSNAK, hogy élelmiszert csempésszenek a zsidóelnyomás miatt, ők is továbbhurcolják ezeket a szörnyűségeket..., és a gyermekeik is boldogtalanok ????

..AVAGY CSAK A ZSIDÓK CSINÁLNAK ÜZLETET AZ EGÉSZ VILÁGON A II. VILÁGHÁBORÚS KESERVEIKBŐL ??????????????????????????????????????????????????????
BASSZA MEG !!!

nick papagiorgo 2016.04.30. 13:03:17

egyébként meg a választási rendszeren töprengőknek feltenném azt az egyszerű kérdést, hogy pl. mit csinál Fodor Gábor egyszemélyes pártja a parlamentben, meg hogy kerül be ez az ember egyáltalán? Ő hozta a tőkét a szövetségbe, vagy mi? :)
Mert hogy részarányosan nem szavaztak rá annyian, hogy parlamenti képviselő legyen, az tuti.
Ennyit kb. a választott demokráciáról. Ilyenek (is) vannak a parlamentben.

fa2 2016.04.30. 13:16:48

A fideSS egy bűnbanda. A magyar Al Capone Párt. Ellenzék az nem nagyon van, de ezeknél bármi csak jobb lehet. Pár random csöves az aluljáróból is jobb lenne náluk. Az egyetlen párt eminek esélye lehetne a váltásra, az a Jobbik. Nem szimpatikusak, sok eszük nincs is, a karlendítésen és a cigányokkal való foglalkozáson kívül semmihez nem értenek, de ha csak feleannyit tudnak lopni mint a fideSS, már megérné a csere. Így van ez a bukott államokban: csak a legkevésbé rossz megtalálásában lehet gondolkodni, de még abban is érdemes.

altona 2016.04.30. 13:17:44

@Tiborpapa: jól van, papa, visszeülhecc a szarba, 1-es, te bolsi szar!

fa2 2016.04.30. 13:19:17

@kvadrillio: Te egy hülye náci vagy, semmi több. Fasznak fröcsögsz állandóan? Magadnak bohóckodsz? Minket nem érdekel. Unalmas már ez a zsidózás, azt se tudod hogy néz ki egy zsidó. Te szimplán csak egy unatkozó hülye vagy, aki nagyon várja hogy pár moszados fasz végre kitágítsa az ánuszát.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.30. 13:44:18

@Buchhalter: az hogy lehet? Hiszen még azt is benyelted a fideszes mantrát, hogy az infláció csak is a kormánytól függ, meg hogy a szocik önkényesen emelgették a rezsit, a fidesz meg megmentett mindenkit... pedig: www.c2es.org/docUploads/natural-gas/46650.png (wellhead natural gas grafikont kell nézni)

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.30. 13:48:24

@nick papagiorgo: "Olyan törvények még nincsenek, hogy "az ellenem leadott szavazatok csak felet érnek"
olyan nincs, csak olyan hogy 0,8 szavazatot érjenek, pl az LMP-re leadottak ;)
A fideszre leadottak, pedig 1,2-t érnek, így aránytalan a "képviselet"...

Fodor gabika pedig valószínűleg viktor régi barátjaként kerülhetetett be.

1ghost 2016.04.30. 13:49:21

@röf:

A fidesz mellett már csak a disznók érvelnek.

Szalay Miklós 2016.04.30. 13:49:37

Akit kicsit közelebbről érdekele a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

1ghost 2016.04.30. 13:52:39

@Andy73:

Picit lazíts, narancscsicska! Jobban már nem lophatjátok szét az országot. Bár azért ebben nem vagyok biztos.

1ghost 2016.04.30. 13:54:45

@dunántúli gyerek:

"Nincsenek sokan, sosem voltak sokan a kapitalista fejlődés megkésettsége miatt. Ezek jelenleg 100%-ban fidesz szavazók.."

Fasza nagy hazugság. Bármely fideszes megirigyelné!

1ghost 2016.04.30. 14:01:41

@Trackers: "A Fidesz a klientúrájával végezteteti el a munkát cirka ugyanannyiért, mint az elötte a külföldi érdekeltségek végezték. A különbség óriási. itthon marad a pénz, itt adózik, itt teremt belőle munkahelyeket, és hazai érdekeltségek gyarapodnak. "

Na ja bazdmeg! Ha ezt saját magad találtad ki, és nem habony csepegtette farkából a szádba, akkor grat, grat, grat. Hozzád képest a Kósa Lajos a Kárpátok Géniusza.

BobAlice 2016.04.30. 14:01:46

A Fidesz a legkártékonyabb hazaáruló társaság a rendszerváltás óta. Egyedül a Rákosi-féle kommunisták veszik fel vele a versenyt. Nem véletlen a sok összecsengés a politikájuk és a kommunisták tevékenysége között. Ugyanannyira kézenfogható az ártó szándék.
Lehet nyafogni, hogy de béna az ellenzék, és tényleg azok. De talán pont ezért nem tudtak ennyire kártékonyak lenni. Nem képesek a hatalmat olyan hatékonyan felhasználni, hogy olyan szisztematikusan rombolják a magyar emberek életét, morálját mint a Fidesz. Lényegtelen, hogy mi az alternatíva, az emberek szabadságát kell visszanyerni. Egyik ellenzéki párt sem mer olyan mértékben és olyan cinizmussal belenyúlni az életünkbe, mint a Fidesz.

kvadrillio 2016.04.30. 14:11:36

Molnár Ágnes (Fidesz) azt mondta, hogy a baloldal újra fizetőssé akarják tenni az egészségügyet. A képviselő az orvosok és az ápolók nevében visszautasította azt a képet, amelyet az ellenzék fest az ágazatról. A szocialista kormányok nagyon sok lehetőséget mulasztottak el, amikor tehettek volna az egészségügyért, jelentette ki. Az Orbán-kormány 2010-ben szembenézett a problémákkal, beazonosította azokat és valódi forrásokra alapozva elindított az egészségügy átalakítását, szögezte le.

EZ A CSAJ MELLIK ORSZÁGBAN SÉKEL ????? MERT, HOGY NEM MAGYARORSZÁGON, AZ BIZTOS !!!!! MÁSKÉPP MEGKÉRDEZTE VOLNA A VÁRÓLISTÁSOKAT AZ ORBÁN-FÉLE EÜ FIZETŐSSÉ TÉTEKÉRŐL ÉS AZ AZÓTA EZÉRT ELHALÁLOZOTTAKRÓL !!!

FA2....NE LÉGY FAFEJŰ ÉS ARROGÁNSAN SZARSZÁJÚ !!!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.04.30. 14:15:31

Sikerült megint beleesni abba a hibába, hogy egységes tömbként kezeli a poszt toló az ellenzéket. Igen, az MSZP béna és megalkuvó, Gyurcsány meg gyurcsány. De vannak ott még más pártok is, akik aktívan tesznek a kormányváltásért, és a 2010 előtti világot se kívánják egy az egyben vissza. És ne jöjjön senki azzal, hogy de azok kicsi pártok. Hát kiken múlik, hogy kicsik maradnak -e, vagy sem? Rajtunk, szavazókon.

kvadrillio 2016.04.30. 14:20:21

"a háttérben valójában az ellenzék kiegyezett a mindenkori politikai elittel, és mindenkinek garantálva van a maga jóléte, amely nem sarkallja különösebb cselekvésre. Mi még hajlamosak vagyunk elhinni, hogy a felek ellenfelek, pedig valójában tettestársak."....EZ ÍGY IGAZ ! DE....AKKOR MENJENEK EL INNEN A BÚSBA ÉS NE HAZUDJÁK AZT, HOGY A MAGYAR EMBEREK KÖZÜL BÁRKIT IS KÉPVISELNEK !!! A MAGYAR NÉP TÖBB MINT FELE LÉTM INIMUM ALATT VAGY LÉTMINIMUMON ÉL. DE HA CSAK EZT TUDTÁK EZEK A """KÉPVISELŐK""" ÉS AZ EGYÉB SZÁZADVÉGES KELTETŐBŐL PARLAMENTBE KILÖKÖTTEK, AKKOR EZEK FÖLÖSLEGES EMBERKÉK A MAGYAR NÉP SZÁMÁRA !!!!!!!

rasztaszív 2016.04.30. 14:21:27

@tomeck: csak így lehetne hamar,és demokratikusan megszabadulni az összes politikai maffiózótól.akit ez irritál,az vagy buta,vagy érdekelt.

kvadrillio 2016.04.30. 14:23:43

Ki szeretné leváltani a Fideszt?.....A MAGYAR NÉP 80 %-A !!! :o)))))

nemecsekerno_007 2016.04.30. 14:25:41

Nem sol olyan kérdés van amire a kormány totálisan rossz választ v. semmilyet nem adott. Ezek az egészségügy, nyugdíjrendszer és az oktatás. Nem véletlen, hogy mind a kormány, mind az ellenzék kerüli ezeket a témákat, ugyanis ha valóban piaci, fenntartható pályára alarjuk ezeket állítani akkor nagyon kínos kérdéseket kellene a választòknak feltenni. Úgymint: Hogyan hozzuk be a magánbiztosítókat az EÜ-be? Hogy álljunk át a teljesen magán nyugdíjrendszerre? Ki termelje meg a köztisztviselök, közalkalmazottak, nyugdíjasok EÜ ellátásának költségét? Esetleg ha lenne egy politikai közösség aki ezeket a témákat felkapná és meg tudná szólítani a 40% passzív szavazót, akkor lehetne alternatíva. Kérdés, hogy megválasztanánk-e öket.

nemecsekerno_007 2016.04.30. 14:32:00

@Tronald Dump: "Fidesz a legkártékonyabb hazaáruló társaság a rendszerváltás óta. Egyedül a Rákosi-féle kommunisták" Akkor ugye nem a mostani un. baloldali pártok gyökereznek a Rákosi rendszerben?!! :) Amit írsz az akkora csúsztatás, hogy neki lehet támaszkodni. B***g

kvadrillio 2016.04.30. 14:32:56

A 20 % PEDIG AZ EDDIGI MAGYAR ??? KORMÁNYOK ÉS FŐLEG VIKTORKA ÁLTAL MILLIÁRDOKKAL TÁMOGATOTT ÉS MEGCSINÁLT MÉSZÁROSLŐRINCKÉK EGYEDEI, AKIKBŐL A MAGYAR TÁRSADALOMNAK SEMMI HASZNA NEM KELETKEZETT, CSAK AZ OFFSHORE-BIRODALMAKNAK ÉS ADÓPARADICSOMOKNAK, AHOL MILLIÁRDJAIKAT FIALTATJÁK...UGYE...:)

NEM IS SZÓLVA A KÖZTÜK LÉVŐ IGEN SOK ÜGYES REZSICSÖKKENTŐRŐL, MINT A MULATÓS-LAKKKZILAJCSIKA MEG A KUKACTEÁS-KOZSÓ-KA.........ÉS MÉG MENNYI NEM BUKOTT LE !!! :)

kvadrillio 2016.04.30. 14:35:18

JAHHH....VOLT UGYE A RÁKOSI-RENCER...MEG MOST VAN AZ ORBÁN-RENCER. MÁR ANNYI IDEJE MINT A RÁKOSI VOLT...:)

kvadrillio 2016.04.30. 14:36:34

...ÉS VIKTORKA MÉG 20 ÉVIG BETERVEZNÉ MAGÁT.....A HAZA ÜDVÉRE ÉS A MAGA HASZNÁRA ! :o)))))))))

Larry Silverstein 2016.04.30. 14:44:25

Olyan forgatókönyv nem lesz hogy leváltjátok a jobboldalt.

Lehet fidesz 2/3 meg sima fidesz meg fidesz-jobbik koala. Ebből választhattok, úgyhogy marad 2022ig a blogokban vergődés.

BobAlice 2016.04.30. 14:49:31

@nemecsekerno_007: Mind ideológiáját, külpolitikai orientációját, mind a személyeket tekintve ma a Fidesz tekinhető a kommunisták örökösének. De ha téged ez a tény érzékenyen érint, akkor legyen csúsztatás, csak gondolkozz el rajta, hogy mi is csúszott meg annyira, hogy így alakult.

kvadrillio 2016.04.30. 14:50:28

Orbán a felcsúti kisvasútról: Az országot építeni kell
Index
2016.04.30. 14:01 Módosítva: 2016-04-30 14:20:32

A felcsúti kisvasút a tervezettnél egy nappal korábban elindult. Az átadáson Orbán Viktor azt mondta, hogy

közismert jelenség, hogy minden, ami épül, gyarapodik, létrejön, annak nem örülünk, hanem valahogyan próbáljuk támadni, valahogy kikezdeni, ezt cinizmusnak lehet nevezni, de cinizmusból még nem épült semmi.

AHHHHH !...AHHH !!!!!......VIKTORRRRKAHHH ! MÉG SOHA NEM HALLOTTAM, HOGY A HETENKÉNT FÜSTÖLŐ, ROZSDÁTÓL LYUKACSOS 3-AS METRÓRÓL ILLEN ÓÓÓDÁKAT ZENGEDEZTÉ VOLNA !!!!! ÉS MOST DENAGYON ELKÜLDENÉLEK A 3,14-CSÁBAHHHHH !!!!!!! :o)))))

kvadrillio 2016.04.30. 14:55:42

...kisember..., kisvasút..., szőrmacika..., éjjel újjszopás a takaró alatt,..., karmelita-kolostorka...., .....GYEREKKOROMBA APÁM GYAKRAN VERT MEG MEGRUGDOSOTT, MEGALÁZOTT...., OCCT MOST AKAROM MAGAMAT KOMPENZÁLNI EZEKKEL AZ ORSZÁGNYOMORÍTÓ FASZSÁGOKKAL...........

...CSAK AZ ISTENATTTTA NÉPNEK EZEKBŐL MÁR KURVÁRA ELEGE VAN VIKTORKA !

kvadrillio 2016.04.30. 14:57:52

GYEREKKOROMBAN.........VIKTORKA ! DE MOST MÁR FELNŐHETNÉL.....VAGY UNOKÁIDNAK IS ÉPÍTED EZEKET A VONATOCSKÁKAT ??? :o)

kvadrillio 2016.04.30. 15:06:18

....MERT....JÓ, HA TUDOD!!!...MINDEN BIRODALOM ÖSSZEOMLIK ECCER ! TANÚ RÁ A TÖRTÉNELEM !
...MÉG A FEL-----CSÚTI IS ! :)
Kommentként érkezett L’Espresso: Orbán már az öt leggazdagabb magyar egyike című cikkünkre. A fotókat illusztrációként mi tettük hozzá. (szerk.)

orkvagyOrbán épp csak azóta lop, amióta lehetősége van rá: 1993 óta. Az Orbán család ingatlangyarapodásáról kulcsfigurája a felesége. A kormányfőt ő egy olyan vállalkozónak tekinti, akinek nincs cége, „a politika maga a vállalkozása. Lévai Anikó pedig ennek a politikai vállalkozásnak a gyümölcsszedő asszonya”. „Volt egyszer egy farmeres srác, most meg van egy dandy család… Ma már egyértelmű, hogy Orbán újfeudalizmust épít és saját dinasztiát, nem négy, nem nyolc évre, hanem hetedíziglen.” Lévai Anikó 2010-es vagyonnyilatkozata ismert csupán, abban 38 ingatlan szerepel. (Noha a törvény szerint a házastársnak is évente be kell nyújtania a nyilatkozatát, ez nem nyilvános: csak a Mentelmi és Összeférhetetlenségi Bizottság tagjai tekinthetnek bele, de ők is csak hivatalos vizsgálati eljárás során.)

A 2010-es adatok szerint a Lévai Anikó tulajdonát képező 38 ingatlanból áll.. Az Orbán-család az első miniszterelnökség idején ment át először igen látványos vagyongyarapodáson. A szűkebb család két fő ingatlanadatát nézve: 1. az 1998-ban már birtokolt 5,5 hektárnyi földterület négy év múltán a tizenegy és félszeresére: 63 hektárra növekedett; 2. a tulajdonukat képező (1994-ben 563 ezer forintért vett) belvárosi lakás helyett kertes sváb-hegyi villát vásároltak 2002-ben (75 millióért), majd azonnal hozzáláttak (több tízmilliós) átépítéséhez is. A miniszterelnök apjának többségi tulajdonában lévő bányacég, a Dolomit Kft. saját vagyona meghétszereződött (98-ról 666 millióra nőtt); a másik vállalkozás, a kizárólagosan birtokolt Gánt-Kő Kft. nyeresége ugyanekkor a tízszeresére emelkedett (16 millióról 167-re).

Tehát Orbán a kormányzati hatalmat használta föl a családi vagyongyarapításra –, azt leglátványosabban a Tokaj hegyaljai szőlővállalkozás (Szárhegy Dűlő – Sárazsadány – Tokajhegyalja Kft.) története igazolja, ahol a miniszterelnök és üzlettársai csak vissza nem térítendő állami szőlőtelepítési támogatásból mintegy 64,5 millió Ft-ot nyertek el. A második miniszterelnökség nagy projektje a felcsúti focibirodalom felépítése – ugyancsak közvetett (adóból leírható adomány) vagy közvetlen állami pénzekből. A tulajdoni viszonyok átláthatatlanok, Orbán 50 évre ingyen használatba adott földjein épült föl számos objektum. De 50 év lejárata után, az övé az egész Stadion és az akadémia!!! Stróman-gyanús személyek Orbán körül.

A miniszterelnök közvetlen környezetében legalább 3 olyan ember (család) van, akik mesés vagyongyarapodáson mentek keresztül az elmúlt években: Mészáros Lőrinc, a Flier-család és Garancsi István. Mészáros a földbérleti pályázat második legnagyobb nyertese az egész országban. A kormányfő megyéjében – osztották ki a legtöbb földet 5 350 hektár, illetve 121 588 aranykorona értékben. Ez az országosan bérbe adott összterület 24,4%-a és a földérték 30,8%-a. Mészárosék nemcsak Fejérben a másodikak, hanem országosan is. Az Orbánnal szoros kapcsolatban álló két család (a Mészáros és a Flier) nyerte el az országban kiosztott földterület 8,8 százalékát, aranykoronában a 11,6 százalékát! A Mészárosék és a Flierék által elnyert földek több helyen érintkeznek Orbánné földjeivel, a légi felvételeken egy nagybirtok körvonalai sejlenek föl. Mészáros és alpolgármesterének családja nyerte el az ország 10 legnagyobb Auchan áruházának trafikjogát. Mészáros alvállalkozói (a Gere-testvérek) nyertek el további 10 frekventált dohányárusító helyet országszerte. Mészáros szerelőcége 2007-ben még veszteséges, 2009-ben már félmilliárd bevétele volt, 2010-ben 835 millió, 2011-ben több mint 2,2 milliárd, 2012-ben pedig 4,6 milliárd, ami a kormányváltás óta ötszörös növekedés. A tiszta nyereség 2010-ben ez még csak 250 millió, 2011-ben már meghaladta a 850 milliót, 2012-ben pedig az egy és negyed milliárdot (1,264) 2012-ben fele-fele arányban 800 milliós osztalékot vett ki M. és felesége, ám az utóbbi lemondott a maga részéről a férj javára......TOVÁBB IS VAN....

NU...!!.....EBBŐL VOLT ELÉG !!!

Netuddki. 2016.04.30. 15:18:04

A bűnözőket lecsukni szokás nem leváltani.

felirat 2016.04.30. 15:44:07

@BircaHang Média szerkesztősége: Ez annak a következménye, hogy manapság a magyar átlagszavazó könnyebben félrevezethető a demagóg propaganda által. Azaz ebben igazad van, ez az ország megérdemli Orbán Viktort.

kvadrillio 2016.04.30. 15:59:31

2016. 04. 30. 10:53
Csányi Sándor
Elképesztő vagyont tart Szingapúrban Csányi Sándor! Így már a világ egyik leggazdagabb embere

Az üzletember az első olyan magyar, akinek akkora vagyona van, hogy felkerülhetett a Forbes-listára a világ leggazdagabb emberei közé - írja az Index.
A portál szerint Csányi már eddig is a világ leggazdagabbjai közé tartozott, csak nem tudhattunk róla, az eddigi Forbes-listáknál ugyanis nem számolták bele az OTP-vezér vagyonába a szingapúri cégeit.

Csányi pedig a vagyonának jelentős részét Szingapúrban tartja, majdnem akkora összegről van szó, mint amennyit a Picket, a Mizot, a Délhúst és a Csányi Pincészetet tömörítő Bonafarm-csoport ér.

Csányinak így nem csak 159,5 milliárd forintja van, hanem 287,9 milliárd.

Ezzel a vagyonnal már megugorja a Forbes World's Billionaires nevű lista küszöbét, ahová 1 milliárd dollár fölött lehet felkerülni.
Károly Daroczy • 2 órája

Ne "csányizzuk" már le ezt a tolvaj szemitát!!! Ez nem csányi, és nem sándor. Ez egy szemita bűnöző, anti-hungarista!!!
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Regős Mátyás • 3 órája

Van még máshol is... Ami az országból hiányzik, az ennél a fajtánál mind megvan. Ezek a ganék szabadkezet kaptak az ország lerongyolására, mert egy leamortált ország könnyű préda a gyarmatosításra.
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Károly Daroczy Regős Mátyás • 2 órája

Így van. Ez egy fajta... és illő lesz őket összegeblézni... Minél hamarabb!!!

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Gyorgy Bartok-Csato • 28 perce

Piszkos gané. A magyar emberek pénzéből gazdagodott meg.

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Zsolt Farago • 2 órája

Ez mind a mi zsebünkből származik! Mi a francnak neki ennyi? Hány ember halt meg emiatt kórházi műhibában, fertőzésben stb hány "kalandozó" honfitársunkat lehetett volna ebből itthon tartani?
Ez már rosszabb mint egy brazil szappanopera! Mennyit adományozott ebből jótékony célokra ugyan?!
Magyar nemesség-bitófára az összessel!

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Dózsa György • 3 órája

Tőlünk lopta nagy részét!

Válasz

Megosztás ›

Avatár
equimanthorn • 3 órája

A koporsódba sajnos nem fog beleférni ekkora összeg.

Válasz

Megosztás ›

HÁNY MILLIÁRD VISSZA...NEM...TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁST IS KAPOTT EZ A VILÁG EGYIK LEGGAZDAGABBJAHHH ??????????.....MIKÖZBEN AZ ORSZÁG TÖBB MINT FELE A NYOMORBA LETT CSÚÚSZTATVA ?????

kvadrillio 2016.04.30. 16:02:06

Ma is nagy érdeklődés volt az ételosztáson a Blahán

Botos Tamás
Budapest
2014. április 19., szombat 15:04
132
340

Magyarország a választások után is jobban teljesít. Komoly sor volt a krsinások ingyen ebédjén. (Fotó: Mohai Balázs/MTI)

....OLYAN HOSSZÚ A SOR....MINT IDE SZINGAPÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.30. 16:03:50

@Larry Silverstein: milyen jobboldalt? Komcsi az amit te jobboldalnak próbálsz eladni. "elvtárs"
Nem tudom mit erőlködsz, kilóg a lóláb, meg a vörös párttagkönyv, és a munkásőr igazolvány :)

kvadrillio 2016.04.30. 16:07:47

2016. 04. 30. 08:16
MTI
Balaton
Zászlók is jelzik majd a vihart a Balatonnál

Az idei strandszezontól kezdve a vízi rendészet hajóira kihelyezett zászlók is tájékoztatják majd a Balatonon fürdőzőket a közelgő veszélyre - írja a Népszabadság szombati számában a Sonline.hu-ra hivatkozva.

A lap részletezi, hogy a sárga elsőfokú, a piros másodfokú viharjelzést jelent, a vizirendészeti hajók hangjelzéssel száguldanak majd végig a partok mentén.

A COCILIZMUS EMBERKÖZPONTÚ VOLT..... DE NEM VOLTAK ZÁSZLÓK !
A KAPITALIZMUSBAN VANNAK ZÁSZLÓK IS A BALATONNÁL.....IS !...A YACHT-TULAJDONOSOKÉRT !!! :o))))) BASSZA MEG !

Larry Silverstein 2016.04.30. 16:09:55

@fidesz maszop dk egykutya: Na azt nem fogjátok leváltani 2018ban, úgyhogy lehet készülni hosszú vergődésre.

kvadrillio 2016.04.30. 16:10:26

...AFFDENE.....mindig akkor vagyok ilyen álmos, amikor esőfront jön.....a fejem már alszik.....

kvadrillio 2016.04.30. 16:23:36

2016. Apr. 30.
Interjú: „Netanjahunak nem érdeke a béke”

Pészah alkalmával a zsidók a szabadságot ünneplik, addig azonban senki nem élhet tiszta szabadságban és biztonságban, amíg a szomszédait megfosztja ugyanezen jogoktól – mondta a lapunknak adott interjúban Ahmed Tibi, a Kneszet, vagyis az izraeli parlament palesztin képviselője, aki a palesztin föld napja alkalmából látogatott Budapestre.

– Bár az utóbbi időben a szíriai háborútól hangos a világsajtó, a feszültség továbbra sem látszik csillapodni a Közel-Kelet lőporos hordójának számító izraeli-palesztin konfliktus esetében sem. Az amerikai közvetítéssel zajló béketárgyalások kereken két éve megrekedtek, az évtizedes szembenállás pedig tavaly szeptemberben új erőre kapott. Ön hogyan látja a helyzetet?

– Tizenhét éve vagyok a Kneszet tagja, de soha korábban nem volt dolgom olyan radikális kormánnyal, mint amilyen Benjamin Netanjahu jelenlegi kabinetje, s ez pedig rányomja a bélyegét a békefolyamat minden mozzanatára. Míg a palesztin vezetés tagjai egytől egyig támogatják a kétállami megoldást, addig a másik oldalon egyetlen miniszter sem áll ki egy független palesztin állam létjogosultsága mellett. De ezen nincs semmi meglepő, emlékezzünk csak vissza, Netanjahu milyen ígérettel hozott fordulatot a tavalyi választások alakulásában: a szavát adta, hogy amíg ő lesz a kormányfő, biztosan nem lesz palesztin állam.

Ahmed Tibi: Az izraeli kormányfő és a szélsőséges kabinetje nemcsak óriási károkat okoz, de hosszú távon az országot is lerombolja.

– Az Izraelen belüli palesztin területek már ma sem tekinthetők egységes országrésznek, a települések egymástól elszigetelten terülnek el a nyugati part mentén, a Gázai övezet pedig különálló egységet alkot. Gondolja, hogy az 1967-es határokon alapuló kétállami megoldás ilyen körülmények között elérhető?

– A nemzetközi közösség szerint mindkét fél számára ez lehetne a legoptimálisabb megoldás, Netanjahu ugyanakkor nap mint nap éket ver az ilyen célú törekvések közé azzal, hogy rendületlenül folytatja teleplétesítési politikáját a palesztinok lakta területeken. Az izraeli kormányfő tehát nem tisztel semmilyen egyezményt, következetesen kihátrál minden, a békét elősegítő tevékenység alól, hiszen sokkal elkötelezettebb a koalíciója rövid távú érdekei és a telepeseket támogatók felé. Mahmúd Abbász palesztin elnököt az elmúlt időszak legpragmatikusabb palesztin vezetőjének tartom, tehát, ha Netanjahu vele nem tud békét kötni, akkor más olyan palesztint sem fog találni, akivel egyezségre juthat. Abbász a kezdetektől híve a kétállami megoldásnak és a béketárgyalásoknak, valamint véget vetne az erőszakos ellenállásnak is, Netanjahu azonban becsuk minden ajtót bármiféle kezdeményezés előtt.

– Hova vezet mindez?

– Véleményem szerint Netanjahu és szélsőjobboldali kormányának politikája hosszú távon lerombolja Izraelt. Nem tudom mikor, 2020-ban vagy 2030-ban, de a kabinet szélsőségessége és az arab kisebbség következetes elnyomása előbb vagy utóbb óriási károkat fog okozni mindkét oldalon. Főleg, hogy az egyállami megoldás lehetőségére Izrael lakosságának többsége rémálomként gondol, a megszállás fenntartása pedig csak még több haragot szül mind a palesztinokban, mind a nemzetközi közösségben. Mert hiába tetszeleg Izrael a Közel-Kelet egyetlen demokráciájának képében, ha a demokratikus jogok csupán a lakosság nyolcvan százalékára vonatkoznak, miközben az ország legnagyobb számú kisebbségének kollektív jogait minden eszközzel igyekeznek félresöpörni. Ennek szemantikai bizonyítéka, hogy Izrael önmagát „zsidó államként” definiálja, nem pedig „izraeli államként”, ami implikálja, hogy a zsidó állampolgár felsőbbrendűbb az arabnál. Ez, ha nem tévedek, teljes ellentmondásban áll a demokráciával. Mert, kérdem én, hogyan nevezheti magát egy olyan állam demokratikusnak, ahol az egyenlőség hiánya a hétköznapi élet minden szintjén megjelenik az oktatástól a foglalkoztatásig? Ez az, amiért mi küzdünk: hogy végre hivatalosan is elfogadjanak minket a zsidókkal egyenlő jogú nemzeti kisebbségként.–

ez egy nagyon okos ember !!! :)

kvadrillio 2016.04.30. 16:40:50

2016. április. 29. 05:01 tegnap Itthon
Tejpépeket vétetett le a boltok polcairól a Nébih – ha vett ilyet, vigye vissza
szerző:
hvg.hu
2.0 K
1

Egy Nestlé-terméket érint a figyelmeztetés, amely penészgombában termelt méreganyagot tartalmaz.

Azonnali hatállyal megtiltotta a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a 250 grammos "Nestlé 5" gyümölcsös tejpép forgalmazását. A hivatal csütörtöki, az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta: a termék ochratoxin A méreganyagot tartalmaz. Hangsúlyozták: a kifogásolt tejpép egyszeri, vagy rövid ideig történő fogyasztása valószínűleg nem ártalmas az egészségre. Azt írták: a hatósági intézkedésnek köszönhetően a termék már nincs az üzletláncok polcain. A Nébih arra kéri a vásárlókat, hogy aki vett a 2017 januárjában lejáró és a Nestlé Portugal S.A. által gyártott termékből, ne fogyassza el, és vigye vissza a vásárlás helyére.

Ismertették: az ochratoxinok penészgombák által termelt méreganyagok. Közül az ochratoxin a legjelentősebb, erősen toxikus anyag. A toxin különböző élelmiszerekben, főleg gabonában, gabonatermékekben, hüvelyesekben, kávéban, sörben, szőlőlében, mazsolában, borban, kakaóban, mogyorófélékben és fűszerekben fordulhat elő. Hozzáfűzték: bár az élelmiszer-előállítók folyamatosan törekednek arra, hogy csökkentsék az ochratoxinok szintjét, bizonyos mértékű jelenlétük elkerülhetetlen, ezért határértékkel szabályozzák eltűrhető mértékű előfordulásukat. A toxinok ártalmas hatása mindig a szervezetbe összesen bekerülő mennyiségtől függ, ezért megbetegedéstől csak akkor kell tartani, ha valaki hosszú időn keresztül, rendszeresen fogyaszt határértéket meghaladó ochratoxintartalmú élelmiszereket.

ÉLELMISZERBIZTONSÁGI FELÜGYELET, HOL A BÁNATBAN VAN VIKTORKA ????? MÁÁÁ CSAK AZÉR...IS, MERT FENTI ÉLELMISZEREK ELFOGBYASZTÁSÁVAL ÖSSZEADÓDNAK EZEK A MÉRGEK A ZEMBEREK SZERVEZETÉBEN...OCCT RÁKOT IS OKOZNAK RENDESEN !!!

Buchhalter 2016.04.30. 22:04:20

@nemecsekerno_007: na végre aki nem anyázik , hanem érdekes kérdéseket feszeget. Van ott pár fikázó foszer aki teleszarja a blogokat,hogy az az undorító Fidesz stb ,De ha a MSZP kormány lenne akkor meg azon ocsmánykodnának. Értelmes ötlete nincsen ,tisztelet az üdítő kivételeknek.Én is örülnél olyan egyszerű dolgok beveztésének mint egyéni nyugdíjszámla amin a sok borgőzös paraszt láthatná,hogy mennyi nyugdíjjárulkéot csengetett be és egy annuitás képlettel megkapná,hogy öregségére mennyi pénz fog járni.Lehetne ésszerű dolgokat csinálni csak mindig vannak lobbi csoporttok amelyek teljes mellszélleséggel tiltakozni fognak.

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.01. 00:45:57

@Buchhalter: ja, pl a fidesz és a maszop... Így nem lehetne szavazatot vásárolni. Ezért kell eltűnteni ezt a két pártot. Az értelmes ötletekkel meg kitörölheted, amíg ilyen kormány van ami pont leszarja. Ötletből van elég.

nemecsekerno_007 2016.05.01. 13:48:30

@Tronald Dump: Ha te ezt írod akkor vagy vak vagy gyenge képességű. Esetleg mindkettő. Nem is sorolom, hogy miért nem hasonló a Rákosi-rendszer és a mostani. Mert ez nyílvánvaló.

nemecsekerno_007 2016.05.01. 13:50:00

@fidesz maszop dk egykutya: Gratulálok, sikerült rövidre zárni a problémamegoldást és egyben megtalálni a kifogást a semmittevésre. Így tényleg tök mindegy, hogy ki van kormányon.

Ejj, ráérünk arra még....

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.01. 14:04:49

@nemecsekerno_007: "elvtárs" ne színészkedj, úgy sem vagy jó benne. Mint írtam ötletből van elég, nem is kell sokáig gondolkozni, kb egy 14 éves gyerek is rájön, hogy mit kéne tenni. Az MSZMP-t kell csak eltakarítani az útból, örökre, a megélhetési tolvaj politikusokkal együtt, mert ők úgy se csinálják azt amit kéne.

BobAlice 2016.05.02. 12:48:54

@nemecsekerno_007: Akkor ne sorold, éppen elég, hogy számodra "nyílvánvaló". Csak így tovább elvtárs!
süti beállítások módosítása